Monday, 14 March 2011

surat cinta.




buat pengubat kala duka :')



***




dearest nora,

aku minta Rabb setangkai bunga segar,
DIA beri kaktus berduri..

aku minta kupu-kupu,
DIA beri ulat berbulu..


aku sedih dan kecewa..
namun kemudian,


kaktus itu berbunga, indah sekali..
ulat itu pun menjadi kupu-kupu yang cantik..



itulah jalan ALLAH..indah pada masanya.
ALLAH tidak beri apa yang kita harapkan..



tetapi,


ALLAH beri apa yang kita perlukan..
kekadang kita sedih dan kecewa, juga terluka..




tapi,
jauh di atas segalanya..
ALLAH telah mengatur yang terbaik dalam hidup kita..




***




kelmarin: "mira..kite nak bunga tau! "

--no reply--



tadi: mira bagi surat cinta dan kaktus.

ada p/s: mira tak jumpa ulat. sorry :)





haha. comel :) terharu :')
pandai mira bagi perumpamaan ye..





terima kasih sahabat yang aku cintai dunia akhirat :)



kaktus ni dah berbunga :) ....indah pada masanya





nanti; bila sedih..kita akan ingat kaktus mira ya...




4 comments:

Miss Invisible :D said...

sweetnyeww mira. ilike! ;)

Noor Faradzela Binti Mohamad said...

yup2..sweeeet sgt.
cm gula2 kapas td kn..kan3?? :)
he

hanim yusra said...

mira ner nih!sweet giler!!!
aku plak yang nanges bace..

Noor Faradzela Binti Mohamad said...

>aten: mira lotfi la aten..ala aten ni..selalu je nangis bace post aku..he, smile :)