Tuesday 6 November 2012

Few hours before exam..


1-
Perempuan memang suka bercakap. Bercakap tak henti. Ada saja cerita nak di bualkan. Bila agaknya boleh berhenti? Ini ke sebabnya lebih ramai perempuan masuk neraka? Gerun.

2 -
Aku selalu cakap dan pesan, jangan putus asa..walau APA PUN perkara, walau APA PUN yang terjadi. Tapi dalam tidak sedar, aku sebenarnya takut untuk kalah, takut untuk kecewa. Aku selalu minta agar dikuatkan hati, tapi bila ditimpa ujian, aku melatah, sedih tak sudah. Tak sedar doa itu dijawab dengan ujian, dan dengan ujian Allah ilhamkan jalan penyelesaian, di situ sebenarnya hati menjadi lebih kebal. Moga ada rahmat dalam ujian.

3 -
Aku tulis apa sebelum exam ni? Peduli apa. Pujuk diri sendiri :)

4 -
General surgery 2pm, Oral pathology & Oral medicine 4pm. Bismillah..

5 -
Hati dah kering.


No comments: