Thursday 20 January 2011

malam thaipusam



setelah sekian lama berhajat nak ke I-city,akhirnya...tercapai juga.

pergi berdua. seronok. tapi, tempat-tempat macam ini biasanya lagi best kalau pergi ramai-ramai.


ice walk memang 'mencabar'. malu juga lah bila bagi ayat 'kerek' kat pakcik tu,


"tak payah la sewa kasut pakcik, kami dah biasa tempat sejuk..."


piirah..bila pula kau biasa tempat sejuk ni?? haa..yela, tak di nafikan lecture hall sejak kebelakangan ini,sejuk lain macam..rasa nak tutup saja lubang air cond tu dengan mahjong paper.

natijahnya, kerepek & kacang yang di jual oleh senior di kelas tu memang laku bak pisang goreng panas! to generate heat lah kononnya :D






'dating' yang mengejut & penuh dengan suspens :D

kisah-kisah zaman muda remaja.



ha..

kecik sungguh dunia ini! pi mai pi mai, tang tu jugak lahh...






p/s : buat si dia yang membaca : sampai sekarang aku rasa nak tergelak,weh! thanks a lot. jumpa lagi nanti :)

p/s : tak ada kena mengena dgn tajuk.

2 comments:

Anonymous said...

haha..

memg kerek gle kot.. ak saje je wat kerek ngn pakcik tu..nseb bek ak x ckp 'saya br blk winter holiday ni pkck' haha.over sgt pulak.. igt nak save duet.. last2 x bli glove pn ak rase nyesal gle.. hak2

haha. asal ko nak tgelak plak? aku siyes au =DD

jgn lupa 'hutang' kau=)

anonymous lorh kali ni. hii

nora said...

hey anonymous.
haha

aku faham :)

hutang??? apakah? hu..yela..aku ingat la..

weh, tak pasal2 kena wat inner tudung baru..ceh.